یا حضرت زینب (س)شهادت حضرت زهرا(س)مادر گرانقدرتان را به شما تسلیت عرض می کنم.درک غم از دست دادن مادر ی اینچنینی را ما بندگان ناچیز خدا ندارد یا حضرت زینب(س) امیدوارم من غمگین از این دنیا راه را بشناسم ودر این روزهای حساس آخر الزمانی ایمانی پایدار داشته باشم

ما را در سایت اربعین حسینی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103